هتلهای گران قیمت دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 4765
نویسنده : وحید

1- هتل رویال پنت هوس ، هتل پرزیدنت ویلسون ، ژنو

هزینه یک شب اقامت 53,000 دلار
هتل سلطنتی که در یکی از طبقات هتل ویلسون است و یک آسانسور خصوصی دارد . این هتل شامل 4 اتاق خواب ، 6 حمام با کف تمام سنگ مرمر ، سالن بزرگ ، تراس دراماتیک و رویایی به پنجره های ضد گلوله با چشم اندازی رو به دریاچه ژنو و مون بلان .

اتاق نشیمن ، میز بیلیارد ، کتابخانه ، سالن با آب نمای زیبا از امکانات این هتل است .

کارمندان و پرسنل این هتل امنیت بالایی برای میهمانان هتل سلطنتی محیا میکنند .

2 – هیفنر اسکای ویلا، لاس وگاس

هزینه یک شب اقامت 40,000 دلار
اگر شخصی بخواهد تعطیلاتش را در لاس وگاس بگذارند بهترین گزینه هتل هینفر اسکای ویلا است . این مجموعه بی نظیر با نماد پلی بوی تزیین شده است . ساخت این هتل 10 میلیون دلار هزینه داشته است و هزینه یک شب اقامت در این هتل 40,000 دلار می باشد . 9000 فوت مساحت این هتل می باشد و تجهیزاتی چون آسانسور شیشه ای ، تخت دوار در زیر سقف آینه و شیشه ای ، جکوزی با دیوارهای شیشه ای در این هتل دیده می شود . امکاناتی چون ماساژ ، حوضچه آبگرم درمانی ، اتاق کار منحصر به فرد ، شومینه و تلویزیون پلاسماو ... این هتل را در رده بهترین هتل های دنیا قرار داده است .

3 – پنت هاوس تی وای - وارنر ، هتل چهار فصل، نیویورک،
هزینه یک شب اقامت 34,000 دلار
نه اتاق این هتل دیوارهای منبت کاری شده دارد و با پارچه های طلا کوب ، مروارید اصل و پلاتین مزین شده است . این هتل در طبقه 52 یکی از بلندترین هتل های نیویورک واقع شده است و پنجره های بزرگ که از دیوار تا سقف کشیده شده اند به میهمانان این امکان را میدهد تا چشم انداز 360درجه ای از شهر داشته باشند . یک آبشار واقع در هتل به مهمانان آرامشی دو چندان هدیه میدهد . پیانو ، کتابخانه ، استخر رو به پارک مرکزی شهر ، حوضچه های آب گرم درمانی و مربیان شخصی شنااز امکانات رفاهی این مجموعه می باشد


4 – هتل ویلالا کاپولا ، رم ،
هزینه یک شب اقامت 29,000 دلار
این هتل 6099 مترمربع مساحت به همراه 1808 متر مربع تراس و بالکن می باشد . این هتل درسال 1998 با هزینه 7 میلیون دلار بازسازی شد . بسیاری از دیوارهای این هتل نقاشی شده هستند و نقاشی و آثار خلق شده بر روی این دیوار ها مطالبق با آثار ماندگار و سبک های رم می باشد . تمامی پنجره های این هتل منقوش و رو به افق می باشد و چشم انداز محشری از رم در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد .

اماکانات این هتل شامل : آشپزخانه خصوصی ، اتاق خواب فوق العاده مدرن و اتاق غذا خوری است که این اتاق غذاخوری با عتیقه ها و لوستر های شیشه ای مزین شده اند . کابینت و قفسه ای مخصوص شراب تعبیه شده است که بیش از 150نوع شراب در اختیار مهمانان می گذارد . در اتاق مطالعه از پوشش کنده کاری شده با کتابخانه های کنده کاری شده نفیسی پر شده است . و چیزی که واقعا این هتل را منحصر به فرد میکند سینمای دالبی خصوصی این هتل است .

5 – سوئیت ریاست جمهوری ، توکیو ،
هزینه یک شب اقامت 25,000 دلار
این هتل باشکوه در ارتفاع 53 یاردی از توکیو واقع شده است و چشم انداز فوق العاده ای از باغ کاخ سلطنتی و تپه های Roppongi به چشم میهمانان ارزانی مید هد .

این مجموعه بی نظیر 3300 فوت مساحت دارد و کاملا شیک و مدرن است . امکاناتی همچون اتاق ناهار خوری ، حمام سنگ مرمر با تلویزیون براویا 20 اینج سونی ، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی از موارد شایان ذکراین هتل می باشد .

6 – هتل پل ، آتلانتیس ،
هزینه یک شب اقامت 22،000 دلار
هتل پل در بالای پلی واقع شده است که دو ساختمان برج رویال را بهم متصل می کند و مشرف به لنگرگاه و توقفگاه قایق های تفریحی است . بالکن 800 متری ، پنجره به ارتفاع 12 فوت از زمین تا به سقف این امکان را به شما می دهد که از دیدن دریا ، استخر ، تالاب و جزیزه پارادایس در زاویه 360 درجه ای لذت ببرید .به گزارش خبرگزاری فوربس این هتل میزبان اشخاص معروفی چون اپرا ، مایکل جکسون ، سلن دیون ، بیل گیتس بوده است .

این هتل شامل 10 اتاق می باشد دکوراسیون این اتاقها به رنگهای مشکی ، قرمز و طلایی می باشد و سالن ناهار خوری این هتل با لوستر های تمام طلا 22عیار مزین شده است . اتاق نشیمن 1250 فوت به همراه یک پیانوی بزرگ می باشد . اتاق خواب یک فضا به عنوان اتاق نشیمن دارد و کمد دیواری این اتاق خواب به اندازه بزرگ است که یک ماشین را می توان در آن پارک کرد . آشپزخانه مجهز به یک ورودی مستقل است که بدون مزاحمت ساقی و مستخدمین به راحتی تردد میکنند .

7 – هتل ایمپریال ( هتل سلطنتی ) ، پاریس

هزینه یک شب اقامت 20,000 دلار
این هتل گران قیمت در 5 طبقه به ارتفاع 200 متر و بالکن 60 متری مشرف به Rue de la Paix می باشد . این مجموعه گران قیمیت و بی نظیر دارای سقفهای بلند ، اتاق غذاخوری ، آشپزخانه ، بار و اتاق زیر شیروانی می باشد . همچنین مجهز به حمام آب گرم ، سونا ، و منوی ماساژ می باشد . دسترسی آسان به اینترنت پر سرعت ، مانیتور صفحه مسطح ، چند خط تلفن و اتاق کار مجزا از امکانات رفاهی این هتل برای لذت بردن از کار ، می باشد .

8 – هتل رویال – برج العرب دبی ،
هزینه یک شب اقامت 19,000 دلار

مساحت 8400 متر مربع ، چشم انداز روبه دریا ، کف پوش سنگ مرمر ، تخت خواب مدور و گردان در یک اتاق خواب مجلل ، سالن غذاخوری ، سالن سینمای خصوصی و آسانسور .

یک Rolls-Royce نقره ای و یک راننده ( یا یک هلیکوپتر ) به استقبال مهمانان می رود . یک یک مستخدم تمام وقت در اختیار و آماده خدمت رسانی است . هتل رویال در لوکس بودن ، کف پوش سنگ مرمر و طلا ، فرش های دست بافت حرف اول را میزند .

در این هتل شما میتوانید از یک سفر زیر دریایی و یک رستوران زیر دریایی در کنار کوسه ها لذت ببرید.

9- ریتز کارلتون – موسکو ، هزینه
یک شب اقامت 18,200 دلار
از زمین تا سقف سویت این هتل پنجره ای به روی کارلتون است که نمایی از زیبایی های این شهر از جمله کرملین ، میدان سرخ ، کلیسای جامع سنت باسیل ، و کلیسای مسیح نجات دهنده به دیدگان مهمانان هدیه میدهد. مبلمان به سبک کلاسیک شاهنشاهی روسی می باشد . مساحت این هتل 2500 متر مربع همراه با اتاق نشیمن بزرگ ، سالن غذا خوری ، کتابخانه ، اتاق اداری ، پیانو و کف پوش های گرم می باشد .

10- هتل مارتینز- خلیج کان ( Bay of Canne )
هزینه یک شب اقامت 18,000 دلار
این هتل بزرگترین ، گران ترین و تنها پنت هاوس در سواحل دیازور می باشد. هر یک از سوئیت ها مجهز به جکوزی، تلویزیون صفحه نمایش پلاسما، کتابخانه، آشپزخانه، بار باز، ساقی شخصی و یک ماشین لیموزین و ... می باشد و هیچ نوع محدودیتی در این هتل و سوئیت ها وجود ندارد . طراحی این هتل براساس Art Deco می باشد، مبلمان ساده، پرده ابریشمی و کف پوش ها از چوب ساج می باشد.

منبع:بانکی




:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , ,
:: برچسب‌ها: گران ترین هتل های دنیا , تصاویر هتل , هتل , عکس هتل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com